ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: حاذق پور ، ایمان
ناشر: دانشگاه تهران ، دانشکده مدیریت
... ادامه
سال:1390
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: استان اردبیل ؛ اینترنت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ خدمات بانکی ؛ رضایت مشتری ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: صمدی، ایمان
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مازندران، مرکز پیام نور بهشهر
سال:1392
کلیدواژه: خوشه بندی ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل کانو
نویسندگان: محمد، مرساقیان ؛ ایمان، عطارزاده ؛ سابینا، نوبری
ناشر: پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سازمانهای خدماتی و در راس آنها بانکها به عنوان بنگاههای اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. اما یکی از چالشهای کلیدی مدیران بانکها، چگونگی دستیابی به الگویی برای بخش بندی مشتریان، و شناسایینیازهای آنان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است. این پژوهش از ترکیب ... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: شوک های پولی ؛ شوک های مالی ؛ مدل تعادل عمومی پویای تصادفی ؛ منابع و مصارف قرض الحسنه
نویسندگان: صادق پور، سولماز
ناشر: دانشگاه ارومیه
سال:1396
کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ شبکه های اجتماعی ؛ موبایل بانک
نویسندگان: دقتی پور ، رضا
ناشر: دانشگاه سیستان و بلوچستان، مرکز آموزشهای الکترونیکی
چکیده ربا در شرع اسلام بهعنوان یکی از مهمترین مفاسد اقتصاد مطرح است که عموماً در قرض مصداق پیدا میکند و از سویی قرض بهعنوان یکی از روشهای تجهیز و تخصیص منابع در بانکداری بدون ربای ایران مورد استفاده است؛ لذا به نظر میرسد که مراقبت از قراردادهای قرض جهت جلوگیری از ایجاد ربا یا شبهه آن ضروری باش... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین
ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه
کلیدواژه: بانک های سپرده پذیر ؛ حواله های ارزی ؛ قرض الحسنه ؛ قرون میانه
نویسندگان: بهمن پور خالصی, محمدحسین
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
در این مطالعه به بررسی ماهیت نهاد های پولی-مالی اروپا در قرون میانه با تاکید بر نهاد قرض با استفاده از روش کتابخانه ای-تحلیلی پرداخته شده است. سوال اصلی که این مطالعه به دنبال پاسخگویی به آن است،این است که چه نهاد های پولی-مالی مبتنی بر قرض در اروپای قرون میانه شکل گرفته است و تطورات آن به چه صورت ب... ادامه
سال:1402
کلیدواژه: انگیزه ؛ بانک قرض الحسنه ؛ بانکداری اسلامی ؛ سپرده های بانکی ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: افشاری پور، فاطمه الزهرا
ناشر: دانشگاه قم، دانشکده مدیریت و اقتصاد
چکیده صنعت بانکداری متعارف با تجربههای چند صد ساله در عرصه تجهیز منابع، به سپردههایی دست یافته که از یک سو هماهنگ با ماهیت بانک در جایگاه بنگاه خاص اقتصادی، و از سوی دیگر متناسب با روحیات سپردهگذاران است. این سپردهها به سه گروه عمده جاری، پسانداز و مدتدار تقسیم میشوند. از آنجا که سپردههای پ... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: اقتصاد ؛ بانک ؛ بانک اسلامی و صندوق قرض الحسنه ؛ پول ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ صندوق های قرض الحسنه حساب های سپرده ؛ قرض ؛ قرض الحسنه ؛ نظارت ؛ وام
نویسندگان: اسلام پور کریمی، حسین
ناشر: بانک و اقتصاد
سال:1383
کلیدواژه: بانکداری بدون ربا ؛ قرض الحسنه ؛ کارمزد
نویسندگان: طغیانی، مهدی ؛ صادق پور، فاطمه
ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی
دین اسلام، مؤمنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرضالحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونهای که قرضالحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرضالحسنه از ارکان الگوی... ادامه
سال:1395
بعدی
دسته بندی